Haber

İngiliz The Economist’e ikinci Erdoğan kapağı

  • HABER7

Siyonist sermaye ile özdeşleşen Londralı tefecilerin yayın organı olarak bilinen The Economist, Türkiye’de bir kez daha hüsrana uğradı. Başkan Recep Tayyip ErdoğanTürkiye aleyhine yapılan kara propaganda yayınlarının her zaman ön saflarında yer alan İngiliz The Economist dergisi, kurumsal temsil ücretinin sosyal medya kapağındaErdoğan’a ikinci kez iftira atmasına rağmen kaybetti.

İLK KAPATMA OPERASYONU 6 YIL ÖNCE

The Economist dergisi aynı yola ilk olarak 2017’deki anayasa değişikliği referandumunda başvurdu. Cumhurbaşkanlığı Sistemi referandumu öncesi seçimin yapılacağı Nisan ayının kapağında, ” Türkiye diktatörlüğe doğru kayıyor ” başlığıyla Erdoğan imajıyla hazırlayan The Economist, sosyal medyada da garip bir adım attı. Derginin Twitter hesabının kapağına Erdoğan’ı diktatörlükle suçlayan görsel yerleştirildi.

16 Nisan 2017 tarihinde yapılan anayasa değişikliği referandumunda EVET %51,41, HAYIR %48,59 oran çıktı. lider erdoğan 1 milyon 379 bin farkThe Economist’e verdiği demeçte kazandığı seçimi “ kapak” olmuştu.

İKİNCİ KAPAK

İngiliz dergisi aynı yola 2023 seçimlerinde de başvurdu. The Economist, 14 Mayıs’ta yapılacak cumhurbaşkanlığı ve milletvekili seçimleri öncesi sayısında “ Erdoğan gitmeli” Ve ” Demokrasiyi koruyun ”, manşetleriyle okuyucularının karşısına çıktı. Derginin bu kapağı Twitter’da da kapak görseli oldu. 6 yıl önceki seçimlerde uyguladığı planın aynısını uygulamaya koyan The Economist’in Türk seçmenini manipüle etme girişimi yine başarısızlıkla sonuçlandı.

Cumhurbaşkanı Erdoğan birinci sırada %49,5oy alırken, ikinci türden %52,1Kılıçdaroğlu’nun dışarıdan takviyeli rakibine 2 milyon 300 bin oy farkı attı. Bu sonuç, Siyonist sermayeli İngiliz tefecilerin dergisi The Economist’te yazıldı. ikinci kapak‘ tarihe geçti.

KAYNAK: HABER7

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu